Bemiddeling OV loket

OVloket-logo
Soms verloopt een reis met het openbaar vervoer niet naar wens. Rover ontvangt dan ook al sinds jaar en dag vele klachten over het OV. Om gedupeerde reizigers te helpen, heeft Rover met steun van het Ministerie van V&W het OV-Loket opgericht. Het OV-Loket werkt nu als onafhankelijke instantie en biedt advies en bemiddeling aan klanten die een probleem hebben met het openbaar vervoer.

Heeft u bij een vervoersbedrijf geklaagd, maar is deze klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan kunt u zich wenden tot het OV loket, ombudsman voor een beter openbaar vervoer. Kijk voor meer informatie op www.ovloket.nl

U kunt daar o.a. terecht voor:

Een klachtenformulier
Voorbeeldbrieven en infobladen
Klachtenrapportages
Juridische informatie


Heeft u geen klacht waar u hulp bij nodig heeft, maar wilt u toch laten weten ergens ontevreden over te zijn?  Dan kunt u dit ook aan Rover melden. Rover verzamelt en registreert klachten ter kennisname, zodat wij weten wat er bij de reiziger speelt en ons kunnen inzetten om de situatie te verbeteren.