Klacht bij Rover
Klacht over de nieuwe dienstregeling? Klik hier om deze in te dienen.
Ontevreden over de OV-chipkaart? Ideeën voor verbetering van het OV? Dan bent u hier aan het juiste adres.Rover hoort graag wat er bij de reiziger speelt, zo kunnen wij ons gericht inzetten om bepaalde situaties in het OV te verbeteren. Hiervoor zijn klachten van belang. Binnengekomen klachten worden intern doorgegeven aan onze afdeling/werkgroep die zich met het betreffende onderwerp/ gebied bezig houdt. Daardoor kunnen de klachten aan de orde worden gesteld binnen thema-overleggen en regionale overlegorganen waaraan Rover deelneemt. Daarnaast kunnen wij verantwoordelijke partijen aanspreken of via de media druk op de ketel zetten.
Heeft u hulp of bemiddeling nodig bij een OV-klacht omdat deze door de vervoerder niet naar tevredenheid is afgehandeld? Dan verwijzen wij u door naar het OV Loket, de onafhankelijke ombudsman die op initiatief van Rover is opgericht door het Ministerie om hulp en bemiddeling te bieden bij OV-klachten.
Heeft u geen bemiddeling nodig, maar wilt u wel laten weten dat u ergens ontevreden over bent? Vul dan onderstaand formulier in.
Let op: volle bus of trein aan ons melden? Dit kan via www.volletreinen.nl of www.vollebussen.nl