Klacht bij Rover

Klacht over de dienstregeling? Ontevreden over de OV-chipkaart? Ideeën voor verbetering van het OV? Dan bent u hier aan het juiste adres.

Rover hoort graag wat er bij de reiziger speelt, zo kunnen wij ons gericht inzetten om bepaalde situaties in het OV te verbeteren. Hiervoor zijn klachten van belang. Binnengekomen klachten worden intern doorgegeven aan onze afdeling/werkgroep die zich met het betreffende onderwerp/ gebied bezig houdt. Daardoor kunnen de klachten aan de orde worden gesteld binnen thema-overleggen en regionale overlegorganen waaraan Rover deelneemt. Daarnaast kunnen wij verantwoordelijke partijen aanspreken of via de media druk op de ketel zetten.

Heeft u hulp of bemiddeling nodig bij een OV-klacht omdat deze door de vervoerder niet naar tevredenheid is afgehandeld? Dan verwijzen wij u door naar het OV Loket, de onafhankelijke ombudsman die Rover heeft opgericht om hulp en bemiddeling te bieden bij OV-klachten.

Heeft u geen bemiddeling nodig, maar wilt u wel laten weten dat u ergens ontevreden over bent? Vul dan onderstaand formulier in.

Dien een klacht in bij Rover

Uw klacht

Onderwerp
Invalid Input
Beschrijf hier uw klacht(*)
Invalid Input
Op welke vervoerder of organisatie heeft uw klacht betrekking? Met de ctrl-toets kunt u meerdere vervoerders selecteren.
Vervoerder/organisatie:
Invalid Input
Eventuele bijlage
Invalid Input
Eventuele tweede bijlage
Invalid Input

Uw gegevens

Voornaam(*)
Invalid Input
Tussenvoegsel
Invalid Input
Achternaam(*)
Invalid Input
Emailadres(*)
Invalid Input
Type aub de code over:(*) Type aub de code over:
Invalid Input
Verzenden