Algemene Voorwaarden klacht bij Rover
Door het indienen van een klacht via het klachtformulier gaat u akkoord met het verwerken van persoonlijke gegevens door Rover.
Persoonsgegevens worden verwerkt voor de volgende doeleinden:
- Administratieve doeleinden;
- Het in behandeling nemen van de klacht of vraag;
Grondslag voor deze persoonsgegevens is:
- De bij ons ingediende klacht of de aan ons gestelde vraag;
Uw klacht wordt gedeeld met de afdeling of werkgroep van Rover die zich bezighoudt met het werkgebied van de klacht. Een afdeling of werkgroep kan contact met u opnemen indien er nog vragen zijn over of een reactie is op uw klacht.
Voor de bovenstaande doelstelling(en) kan Rover de volgende persoonsgegevens van u vragen:
- Naam;
- Adresgegevens;
- Telefoonnummer;
- E-mailadres;
- Gegevens die de OV ombudsman nodig heeft voor bemiddeling bij een klacht, zoals OV-chipkaartnummer (indien van toepassing)
Uw persoonsgegevens worden door Rover opgeslagen ten behoeve van bovengenoemde verwerking(en) voor de periode:
Gedurende de afhandeling van de klacht en daarna maximaal 7 jaar in de administratie van Rover.